Nieuwe visuele identiteit voor Plus Projects!
Wellicht heeft u onze nieuwe website al gezien! Dit jaar zijn wij een proces gestart om onze strategie en positionering scherp te stellen en het merk ‘Plus Projects’ nauwkeurig te definiëren. Onderdeel van de transformatie die hiermee gepaard ging was de ontwikkeling van een nieuwe visuele identiteit (huisstijl). Deze moest een reflectie zijn van de identiteit van Plus Projects.
Van de elementen die de rode draad van het merk vormen, waren er drie die sterk werden meegewogen voor het ontwerp van de nieuwe visuele identiteit:
Boven het maaiveld: Wij willen niet mainstream zijn en durven ons hoofd boven het maaiveld uit te steken!
Premium: Wij werken hard aan de kwaliteit van onze dienstverlening, en staan altijd open voor feedback van klanten en collega’s om te kunnen verbeteren!
Connectie met kunst: Wij hebben een speciale connectie met (moderne) kunst, die niemand zal ontgaan wanner men ons kantoor bezoekt en onze oprichters Marjolein en David Paul kent.
Stephan Lerou begreep wat we zochten en wist dit te vertalen naar een stijl die naadloos past bij Plus Projects. En het resultaat mag er zijn!